top of page

Nog 124 dagen!


De homepage van Tour for Life geeft aan dat het nu (als ik dit schrijf: 25 april) nog 124 dagen duurt tot de start van de Tour for Life. Gister was de kick-off bijeenkomst met bijna 200 deelnemers, begeleiders en vrijwilligers. Een hele leuke en inspirerende bijeenkomst. We zijn nog enthousiaster gemaakt dan we al waren. Niet alleen door verhalen van oud-deelnemers en uitleg over het reilen en zeilen tijdens de komende editie, maar ook door de presentatie over het doel: het Erasmus MC Kanker Instituut, dat we via de Daniel den Hoed-stichting ondersteunen. En als sluitstuk kregen we een voorproefje van de spreekstalmeester tijdens het finish-evenement op 4 september. Sinds een dikke maand heb ik mijn persoonlijke sponsordoel bereikt. Op mijn teller staat bijna 4.000 euro en dat is echt een ongelooflijk bedrag. Vooraf twijfelde ik het meest over het bij elkaar brengen van voldoende sponsorgeld. Want hoewel het doel van zichzelf al overtuigend genoeg is, wordt er voor kankeronderzoek en -patiƫnten al heel veel geld ingezameld via allerlei acties. Dus wie zit er te wachten op zo'n vraag van mij? Nou, genoeg mensen dus. Ruim 40 individuele sponsors steunen mijn tocht. Eigenlijk nog meer, want ik weet niet exact wie alle mensen zijn geweest, die bij de expositie van mijn moeder Marian een schilderij hebben gekocht of apart daarvan een duit in het zakje (lees: Daniel den Hoed-spaarpot) hebben gedaan. Al met al leverde die expositie ruim 550 euro op! Wat het inzamelen van sponsorgeld betreft is de druk er dus af. Maar ik ga natuurlijk door, want hoe meer geld hoe beter het is. Te beginnen met de vrijmarkt op Koningsdag. Onze opbrengst gaat ook naar mijn Tour for Life-teller!. En nu toewerken naar 28 augustus. Ik ben inmiddels lid van het team 4DDH. Onder begeleiding van Tim, Edwin en Martijn, ga ik met Arnoud, Frans, Hugo en Peter het avontuur aan. Alle steun die ik van iedereen heb gekregen en nog ga krijgen (en dan bedoel ik niet alleen euro's) gaan mij helpen. Het wordt fantastisch!

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page