top of page

En toen was het voorbij


Het is alweer een week geleden dat het avontuur stopte. Ik heb mij de hele week heel goed gevoeld op een enkele dip na. Wat dat betreft heb ik mijzelf versteld doen staan. Meer dan 3 dagen achter elkaar op de fiets had ik nog niet eerder gedaan en al helemaal niet met zulke afstanden. Maar blijkbaar kon ik het goed verteren. Maar het lijf was wel moe en niet zo'n beetje ook. Maandagochtend ging het nog. Eerst bij Michael langs voor een massage. Vooral de kuiten deden erg zeer (note to myself: volgende keer niet op de blote voeten gaan springen). Daarna mijn fiets schoongemaakt en de tent gedroogd. Beetje opgeruimd nog en toen ging het snel achteruit met mij. Buikpijn, koorts; geen benul van wat mij overkwam. 's Avonds niet gegeten en vroeg gaan slapen. Dinsdagochtend vooral geslapen en in de loop van de dag ging het weer. Bizar hoe ik gesloopt ik blijkbaar toch was.

De opbrengst van de Tour for Life was geweldig! Ruim € 850.000,- is er door alle deelnemers, begeleiders en vrijwilligers ingezameld. Als team 4DDH hebben wij daar € 26.552,80 aan bijgedragen en mijn persoonlijke teller is geëindigd op iets meer dan € 4.800,-. Dat is een bedrag dat ik van te voren echt niet voor mogelijk had gehouden. Alle sponsors nogmaals heel hartelijk bedankt!

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page