top of page

Etappe 6 Ardennenoffensief


Ook vandaag wisten team 4DDH en GoGo elkaar te vinden, maar natuurlijk pas weer toen we al een stuk op weg waren. Want het beviel ons prima om wat later te starten. Onderweg pikten we dus Karin en Carolien op. Zij finishten de eerste etappes steevast bij de laatsten en hadden dus grote lol dat zij in onze slipstream hun eigen teamgenoten (die even stonden te pauzeren) gedag konden zwaaien.

Enkele stops en checkpoints later waren de samenstellingen weer anders en heb ik onder meer samen met Hugo en Teatske gefietst. Teatske had deze keer een lekke band en Hugo kon haar aanpak daarvan niet aanzien en verwisselde heel galant en vakkundig, maar onder licht protest, haar band.

's Avonds heb ik mij weer lekker laten masseren door Laurent en bij de avondetappe werden wij als deelnemers verrast door leuke foto's van het thuisfront. Voor mij zaten er foto's van mijn gezin en die van mijn broer tussen!

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page