top of page

Op naar de start


Peter, Hugo en Tim onderweg

Donderdag 25-8 heb ik mijn tassen en fiets naar Hugo gebracht. Vrijdagochtend is het team gaan rijden. richting Bardoneccia. Het was best wel raar dat ik zelf nog moest werken, terwijl voor hen het avontuur al was begonnen.

Zaterdag ging ik met alleen telefoon en paspoort naar Schiphol. Anne-Marie bracht mij naar LvNOI. Afscheid nemen op het station leek ons beter dan op Schiphol. En het was zo al moeilijk genoeg.

Bij de gate ontmoette ik Ids en Carl. Ook deelnemers en ze reden met mijn persoonlijke taxi mee naar Bardoneccia. Bijzonder was het om enkele dagen later, tijdens de avondetappe, het verhaal van Ids te horen. Zie deze link. De vlucht was prima en op Turijn hebben we eerst wat gegeten en daar moesten we even wachten op Edwin en Martijn. De kiss&ride was wat lastig te vinden maar na slechts een paar rondjes wisten de chauffeurs ons toch op te pikken. Op naar Bardoneccia.

Hugo wacht tot ik er ook ben
Hotel Olympico

Een mooie rit was een voorproefje van wat ons te wachten stond. In Bardoneccia kwam ik direct in de juiste sfeer: overal werd al gefietst. Veel deelnemers waren op vrijdag of zaterdag ochtend aangekomen en grepen de mogelijkheid aan om een proefritje te maken.

Mijn teamgenoten waren al weer terug van een eerste beklimming van de Col de l'Echelle. In het hotel, in het voormalige olympische dorp, zaten ze te wachten tot ik er ook was en we ons konden gaan registreren. Een mooi moment want daarmee begon de Tour for Life echt.

's Avonds was de eerste avondetappe. In een korte presentatie vertelden Ivo en Kim over de etappe van morgen en gaven ze enkele praktische info. Een mooi moment voor een eerste teamfoto. Vervolgens gingen we op tijd naar bed, want het zou gaan beginnen!!

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page