top of page

Etappe 5 Overgangsetappe


Deze ochtend was ik nog nauwelijks hersteld van de rit van gister. Ik had het koud en de moraal was ver te zoeken. De eerste kilometers heb ik dan ook in het wiel van Arnoud gezeten. Achter dat grote, vijf-jaar-schone-lijf was het best uit te houden en in de loop van de dag ging het weer goed.

Al voor het 1e checkpoint besloot ik om samen met Frans aan te haken bij de meiden van GoGo. We hadden al snel een leuk groepje met ook Jeroen en Bas erbij. In een lekker tempo waren we ruim op tijd binnen. Maar lang niet zo kapot als de dag ervoor. Ik ben dus nog lekker met de frisbee in de weer geweest met Edwin en Martijn.

Vlakbij deze camping waren mijn ouders neergestreken. Hartstikke leuk en mijn moeder maakte zich meteen nuttig door mijn fietskleding even te wassen. Ideaal!

RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
bottom of page